maandag 13 juni 2011

Trailrunning door de Loenermark en de Veluwezoom

De afgelopen week is nog onverwacht een zware week geworden. Door de week kwam ik op een totaal van 50 kilometer en gisteren een heerlijke trailrunning over de Veluwe van 22 kilometer.

Herwin heeft mij naar Loenen gebracht naar de start lokatie van de wonderschone Halve marathon van Loenen en heb de eerste 6 kilometer het parkoers. Daarna ben ik mijn eigen trail gaan lopen. Via de Lange juffer aan de Eerbeek omhoog. Boven heel even naar een hert gekeken. En ben ik de onzalige bossen tussen Laag Soeren en Dieren in gedoken. Ken de omgeving best wel goed, maar toch nog nieuwe trails gevonden. Gaaf dus.

Vlak voor Laag Soeren langs de kwellen door de bossen naar Eerbeek terug. Tijdens deze duurloop weer lopen testen met gels en repen om te bekijken wat nou handig om te gaan eten.

Al met al een heerlijke trailrun geworden en een mooie week van 72 kilometer. Vandaag geen naween, lichaam heeft geen behoefte om te herstellen, goed teken.

En nu de rem er op, want over een kleine 2 weken is het zover, dan gaan we een top poging doen in de Graubunden Marathon. Dus de komende week lichaam laten rusten en vooral niet al te lange duurloopjes meer. Voor mijzelf mag ik niet meer langer dan een uur lopen per keer. Wat wel lastig word met de gelegde basis. Maar ga mij er toch aan houden Winking smile

Geen opmerkingen:

Een reactie posten