woensdag 24 augustus 2011

Hippe Asics Kayano

Ik loop al op de Asics Kayano sinds nummer 10. Tot volle tevredenheid. Asics heeft de gewoonte om voor een paar modelen weinig te veranderen aan de pasvorm enzo. Daardoor blijf je als loper trouwer aan het merk dan andere merken.

De laatste jaren bestel ik de Asics Kayano dus ook via internet. Lekker makkelijk, ze worden thuis bezorgd en vaak zijn ze goedkoper dan in de Hardloopspeciaalzaak.

Ik haal zo ongeveer 600 a 700 kilometer per paar, veel minder dan men  voorschrijft. Ik ben dan ook iets zwaarder en langer dan de gemiddelde loper. Kan feilloos aanvoelen wanneer er nieuwe aangeschaft moeten worden. Dus heb ik van het weekend nieuwe besteld bij het Hardloopcentrum.

Gisteren werden ze thuis bezorgd en ik moet zeggen dat de kleur even wennen is. Maar ik vind ze stoer, Nike heeft altijd de naam van hippe en trendy schoenen. Nou dit model van de Asics Kayano 17 mag er ook zijn, blauw met roze Asics strepen. Zou het een nieuwe weg zijn voor Asics? Afwachten hoe de 18 er uit gaat zien.

Op aanraden van een trainer bij Athletic Point ga ik de Asics Kayano 17 voor de lange duurlopen op de weg gebruiken. Mijn ‘oude’  Kayano 16 voor de baantraining. En voor offroad the Salomon CrossMax Guidance.

image

Geen opmerkingen:

Een reactie posten