maandag 16 augustus 2010

week van 50+ kilometers

Afgelopen week ben ik ruim over de 50 kilometer heen gegaan als totaal aantal kilometers.
Vond ik best wel bijzonder, zo in de zomer en zonder specifiek doel.
Voelde allemaal erg goed, herstel was goed.

Gisteren heb ik een rustige duurloop gedaan, in en rond Leidsche rijn. Nieuwe stukken van het Lint gelopen en vooral gezocht naar niet-asfalt stukken.
Dat is best wel gelukt.
Het wandelpad door de Thematervelden, ten noorden van Vleuten en langs de Haarrijnsche plas.
En ik ontdekte ook dat in de buurt van Haarzuilens nieuwe wandelpaden gekomen zijn, dwars door de weilanden. Uit eindelijk kwam ik uit op 15,5 kilometer bij een rustige hartslag.

Ook heb ik weer eens met mijn Salomon trail rugzak gelopen. Dit vanwege de regenkans, kon ik makkelijk regenjasje enzo meenenemen










De details van de duurloop van gisteren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten