zondag 24 juni 2012

Klaar voor de Marathon du Mont Blanc?

Dat weet ik volgende week zondag. Heb dit jaar minder kilometers gemaakt als vorig jaar. Wel veel specificer getraind. Ook weet ik al wel een beetje wat mij te wachten staat in een bergmarathon.

Wanneer eten, wanneer te wandelen en wanneer hard te lopen. Is natuurlijk waardevolle informatie.

Ook weet ik dat ik niet voor de tijd ga lopen, maar uit lopen en voor heel veel genieten.

Ben heel benieuwd naar de mooie vergezichten. Het beloofd een mooie, maar warme dag te worden. Ben dus wel blij dat de start al om 7 uur in de ochtend is. De organisatie schijnt perfect te zijn, dus ook wel eens leuk om te zien

Vorige week zondag nog een mooie 31 kilometer gelopen, waarbij de laatste kilometers wat lastiger gingen van wege stekende pijn in een pees onder mijn rechtervoet.

Nu een week later is de pijn weg, heb ook lekker rust gehouden, herstellen was belangrijker en ook nodig. Was ook voor mijn werk naar Milaan waar het zo rond de 40 graden Celsius was en dus veels te warm om te lopen.

De komende week vooral een beetje in beweging blijven, misschien op de fiets naar kantoor en woensdag nog heel even naar de baan om daar wat te lopen en vooral ook voor de gezelligheid. En qua eten vooral bij houden, geen honger krijgen en een beetje stapelen en op tijd naar bed.

Vrijdagochtend heel vroeg vertrek naar Chamonix om niet al te laat aan te komen.

Ik heb er heel erg veel zin in.

Las vorige week een hele mooie uitspraak. ‘Kijk eens wat minder op je horloge en wat meer om je heen’

Om te zien wat ons te wachten staat, hier een film van You Tube

Geen opmerkingen:

Een reactie posten